سینما‌های جشنواره فیلم فجر مشهد افزایش یافت |  سرنوشت اکران فیلم‌های محبوب همچنان نامعلوم! + فیلم
مائده مومن حقیقی

محمد حسین زاده در حاشیه دومین شب جشنواره فیلم فجر مشهد که امشب (۱۷ بهمن ۱۴۰۲) برگزار شد، در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: دومین روز بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حال برگزاری است خوشبختانه اقبال عمومی از فیلم‌ها مطلوب بوده است.

{$sepehr_media_961581_640_360}

وی افزود: از امشب امکان خرید در ۶ سینمای دیگر مشهد فراهم شده یعنی فیلم‌های فجر در ۹ سینمای مشهد اکران می‌شود و تا کنون اکران ۲۲ فیلم در سینما‌های مشهد قطعی شده است که احتمال افزایش آن وجود دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص تغییر زمان اکران با توجه به بازی تیم ملی کشورمان با قطر، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و ساعت ۱۸:۳۰ بازی دارند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که در آن زمان فیلم اکران نمی‌شود. زمان اکران فیلم‌ها با توجه به زمان فوتبال تغییراتی را در پی داشته است.

حسین‌زاده ادامه داد: امیدوارم در کنار هم دیدن فوتبال، این احساس هویت ملی، این دلبستگی به کشور و موفقیت‌هایی که کنار هم می‌توانیم داشته باشیم تکرار شود و باپیروزی تمام شود.

وی در خصوص اکران فیلم صبحانه با زرافه‌ها و تمساح خونی به عنوان دو فیلم محبوب، در مشهد اظهار کرد: پیگیر اکران این دو فیلم هستیم، امیدواریم بتوانیم موافقت تهیه کنندگان را بگیریم.

{$sepehr_key_38463}