تخفیف و تقسیط عوارض شهرداری مشهد به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در برنامه تلویزیونی «صبح خراسانی» اظهار داشت: در ایام دهه فجر تعداد زیادی پروژه افتتاح و برخی آغاز عملیات اجرایی داشته که جزو کلان پروژه‌های تاثیرگذار در مشهد هستند و از جمله آن می‌توان به پیگیری فاز اول خط سه قطار شهری مشهد اشاره کرد که سال آینده مسیر میدان شهدا، باب‌الجواد و پایانه مسافربری به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین ادامه حفاری خط سه از امامت تا امیریه نیز آغاز شده است.

وی افزود: سطح سوم میدان شهید فهمیده، اتصال امام‌خمینی‌(ره) به نماز و تکمیل پل انقلاب و پروژه‌های متعددی از جمله تامین آب فضای سبز، تصفیه‌خانه و پروژه‌های پسماند از دیگر پروژه‌هایی است که قرارداد آن منعقد شده است.

شهردار مشهدمقدس گفت: علاوه بر این پروژه پل دهرود تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و دوربرگردان شهید میرزایی نیز به زودی افتتاح خواهد شد؛ در مجموع طی هفته گذشته بیش از ۴ هزار میلیارد عملیات اجرایی شده و بخشی از آن نیز به بهره‌برداری رسیده است.

قلندرشریف اظهار داشت: خبر خوش به شهروندان مؤدی این است که ۱۸ درصد تخفیف برای پرداخت نقدی عوارض ایجاد شده و برای افرادی که امکان پرداخت نقدی ندارند نیز تسهیلات ۳۶ ماهه درنظر گرفته‌ایم.

{$sepehr_key_38862}

وی افزود: در مناطق یک و دو در صورت پرداخت ۲۰ درصد نقدی که مشمول ۱۸ درصد تخفیف می‌شود، مابقی مبلغ تا ۳۶ ماه تقسیط و در حوزه سه، چهار و پنج با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ به صورت نقدی که مشمول ۱۸ درصد تخفیف می‌شود، مابقی مبلغ تقسیط می‌شود.

شهردار مشهدمقدس گفت: سازندگان ساختمان و بدهکاران شهرداری نیز با واگذاری ملک و واحد مسکونی به شهرداری می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند؛ همچنین در ساخت و ساز تجاری نیز علاوه بر ۴۰ درصد تخفیف، ۱۴ درصد تخفیف نیز شامل می‌شود و ضریب طبقات نیز ۳۰ درصد کاهش در طبقه اول خواهد داشت.