حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز (۲۲ بهمن ۱۴۰۲) در سراسر ایران برگزار شد. در مشهد جامعه ورزشی همگام و همراه با آحاد مردم، در این راهپیمایی همراه و همگام با ملت بودند. اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی که در محل میدان بسیج مشهد، فضایی را در اختیار گرفته بودند برنامه‌های جالب و متنوعی را برای افراد شرکت کننده در این راهپیمایی ارائه کردند. حرکات نمایشی اسکیت، دوچرخه سواری، رزوی و ... از جمله برنامه‌های اجرایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان بود.

تاج فیروز: حضور مردم بی نظیر بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در ابتدا اجازه بدهید این روز عزیز را به ملت ایران و مردم عزیز مشهد تبریک بگویم. حقیقتا من از حضور مردم جا خوردم و انتظار چنین جمعیتی را نداشتم واقعا غافلگیرکننده بود. ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران دعوت کردیم که شکر خدا استقبال خوبی هم از آن شد و امروز تقریبا همه هیئت‌های ورزشی ما پای کار آمده بودند.

حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن
علیرضا تاج فیروز در ادامه افزود: امسال با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته بود فضایی را در میدان بسیج داشتیم و با کمک هیئات ورزشی برنامه‌های متنوعی را اجرا کردیم. ورزشکاران رزمی ما نمایش‌های خوبی را برای مردم اجرا کردند و قهرمانان اسکیت سواری استان هم حرکات زیبایی را برای مردم نمایش دادند.
وی در پایان عنوان کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از تمام عزیزان و مردمی که در این راهپیمایی شرکت کردند و یک بار دیگر اثبات کردند پای کار انقلاب هستند و خرسندم که جامعه ورزشی ما هم در کنار مردم این روز را جشن گرفت.

{$sepehr_key_39051}