ارائه بسته جبرانی به کسب‌وکارهایی که از اختلال ایتا زیان دیدند

به گزارش شهرآرانیوز، محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، پس از بروز اختلال و قطعی روز گذشته ایتا، حمایت از سکو‌های بومی را وظیفه خود دانست و گفت: رعایت حقوق کاربران از اولویت‌های اصلی ماست.

وی ادامه داد: به همین منظور، از پیام‌رسان ایتا خواسته شد، ضمن تدبیر برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، در راستای جبران اثر اختلال فنی امروز بر کسب‌وکار‌های فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارائه کند.

گفتنی است روز گذشته در ساعاتی دسترسی به ایتا با اختلال روبه‌رو بود که پس از ساعاتی رفع شد و این پیام‌رسان بومی در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات به کاربران است.

{$sepehr_key_39098}

منبع: آنا