برخی از اصناف مشهد دارای محدودیت در ساعات کاری
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود بنانژاد با تأکید بر محدودیت فعالیت برخی صنوف غیر مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج مردم، اظهار کرد: کلیه واحد‌های صنفی که مایحتاج مردم را عرضه می‌کنند، اعم از نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، خواروبار فروشی‌ها، فروشندگان گوشت قرمز، فروشندگان مرغ، ماهی و تخم مرغ، سبزی و میوه به هیچ وجه محدودیت زمانی نداشته و در همه ساعات شبانه‌روز می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در زمینه تأمین کالا در واحد‌های صنفی هیچگونه مشکلی نداریم و مردم اطمینان خاطر داشته باشند، کالا‌های مورد نیاز در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد، ضمن اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد با قیمت تنظیم بازار آغاز شده و حتی مرغ منجمد نیز زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.

بنانژاد بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت زمانی سایر واحد‌های صنفی غیر ضرور از جمله لوازم خانگی، تلفن همراه، رایانه، پوشاک، کیف و کفش و ... به صورت یک شیفت از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر بوده و در این بازه زمانی مجاز به فعالیت هستند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: برخی از صنوف پرخطر مانند گیم‌نت‌ها، تالار‌های پذیرایی، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران معاملات املاک نیز تعطیل اعلام شدند.

بنانژاد ادامه داد: همشهریان عزیز در صورت مواجه با عدم عرضه کالا‌های اساسی توسط متصدیان واحد‌های صنفی به ویژه نانوایی، عرضه گوشت و مرغ، خوارو بار و میوه می‌توانند مراتب را به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیامک نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: ایسنا