آماده‌باش کامل مناطق شهری برای برگزاری انتخابات پرشور و اخذ رای در مشهد
علی صمدی جوان

محمدرضا قلندرشریف با حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: سرانجام روز موعود فرا رسید و ایران اسلامی بنا به دعوت ولی امر خود پای صندوق‌های رای آمد.

وی ادامه داد: باید از تمامی عوامل دخیل در برگزاری پرشور انتخابات تشکر کنم که از روزهای قبل از انتخابات و از صبح امروز، تمام تلاش خود را برای این رویداد تاریخی به کار بستند.

{$sepehr_key_42495}

شهردار مشهدمقدس به اهم وظایف مدیریت شهری در انتخابات اشاره کرد و گفت: طی چند روز اخیر و با توجه به بارش برف، تمامی مجموعه معاونت خدمات شهری برای برف‌روبی و بازگشایی معابر اصلی و معابر فرعی منتهی به شعب اخذ رای آماده‌باش بوده و از ساعت ۶ بامداد امروز، خوشبختانه تمامی معابر باز بوده است.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق مختلف شهری به عنوان روسای مناطق در ستاد انتخابات شهرستان فعال هستند و از ابتدای بامداد تاکنون همراه با سایر نقاط اخذ رای به خدمت‌رسانی اشتغال دارند.

شهردار مشهدمقدس ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش مدیریت شهری بر آن است تا زمینه حضور حداکثری مردم عزیز را فراهم آورد تا شاهد انتخاباتی در شان کشور عزیزمان باشیم.