تابلوگذاری ۷۵۰ معبر در آستانه سال ۹۹ در مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین مصحفی معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تابلوگذاری یا تعویض تابلو‌های فرسوده ۷۵۰ معبر در آستانه بهار ۱۳۹۹ خبر داد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته طرح استقبال از بهار ۱۳۹۹ اظهار کرد: آماده‌سازی خیابان‌ها و معابر برای استقبال از بهار ۱۳۹۹، از ماه‌های گذشته آغاز شده است و بازسازی و تعویض تابلو‌های فرسوده معابر و خیابان‌ها نیز ذیل همین طرح اجرا شده است.

وی با اشاره به وجود مطالبات مردمی در این زمینه گفت: نامگذاری معابر بی‌نام و تعویض تابلو‌های فرسوده یا رفع نواقصی که در برخی تابلونویسی‌ها وجود داشت، یکی از مطالبات مردمی بود و در این خصوص بیش از ۴۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت شده بود که تمام درخواست‌های انجام شد.
 
مصحفی درباره تعداد تابلو‌های بازسازی‌شده افزود: بر اساس بررسی‌های میدانی کارشناسان از وضعیت تابلو‌ها مشخص شد بیش از ۵۰۰ تابلوی فرسوده معابر و بولوار‌های مشهد نیازمند بازسازی و تعویض هستند و ۲۵۰ معبر فرعی نیز فاقد تابلو بوده اند که این کار توسط اداره نامگذاری معابر و تابلونویسی انجام شد تا فضای شهر در آستانه سال جدید سیمایی آراسته داشته باشد.