انجام ۸۸ عملیات آتش نشانی در شب چهارشنبه‌سوری
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به همراهی شهروندان برای عدم حضور در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه در کلانشهر مشهد آماده باش بودند، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ عملیات آتش نشانی انجام شد که تنها ۲۲ مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری بوده است.

وی یادآور شد: دو مورد از این حوادث انفجار منزل مسکونی و یک مورد نیز انفجار ترقه در کنار خودروی سواری بود و بقیه حوادث نیز مربوط به حریق لاستیک و ضایعات بود.

یعقوبی با اشاره به اینکه امسال میانگین زمان رسیدن ما به محل حریق ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه بوده است ادامه داد: در این حوادث چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان تا ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه در سطح شهر در وضعیت آماده‌باش بودند افزود:به جز حادثه‌ای که سبب مصدومیت چهار جوان شد، شاهد حادثه دیگری نبودیم.

وی عنوان کرد:با توجه به همراهی شهروندان برای عدم حضور در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافت.