تعطیلی خطوط مترو و اتوبوس‌رانی مشهد تا اطلاع ثانوی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد خطوط مترو و اتوبوس شهر مشهد تا پنجم فروردین تعطیل شد.

 

به گفته وی، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین اجازه مصوبه شورای شهر مشهد بر ادامه این تعطیلی به شهرداری، خطوط اتوبوس‌رانی و مترو تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

 

تداوم تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد 


 خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این باره گفت:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات دهی قطار شهری و اتوبوسرانی شهرداری مشهد با مصوبه شورای شهر تا پنج فروردین به حالت تعطیل درآمد.

 

وی اظهارداشت: در حال حاضر نیز با توجه به تغییر نکردن شرایط و در راستای حفظ سلامت مردم با ماندن آن‌ها در خانه و جلوگیری از تسهیل تردد درشهر با تصمیم شهردار و شورای شهر تعطیلی سرویس دهی قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. این تعطیلی ممکن است تا 15 فروردین و شاید هم تا آخر فروردین ادامه داشته باشد.

 

زیرساخت‌های اجرا شدن طرح زوج و فرد خودرو‌ها از درب منزل از سوی سازمان ترافیک شهرداری مشهد و پلیس راهور آماده شده است و در انتظار دستور استاندار خراسان رضوی برای اجرایی شدن آن هستیم.