فردا ۵ فروردین، واحد‌های صنفی غیرضروری فعال در مشهد پلمب می‌شود

 به گزارش شهرآرانیوز، محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه بیشتر صنوف مشهد طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا به جز فروشگاه‌های عرضه اقلام مورد نیاز و ضروری مردم از روز اول فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند، افزود:  اما برخی از صاحبان صنوف به خصوص صنوف حاشیه خیابان به این مصوبه بی توجه هستند.


به گفته وی، طی بازرسی‌های که ازاول فروردین ماه ۹۹ انجام شده است حدود ۳۰ واحد صنفی بعد از گرفتن تذکرمبنی بر تعطیلی و ادامه فعالیت پلمب شدند.

 

وی با اشاره بر اینکه با وجود این که بازرسی‌ها هرروز از اصناف مشهد انجام می‌شود، اما برخی از صاحبان صنوف به این تذکر‌ها بی توجه هستند، افزود: برخی از واحد‌های صنفی درمسیر‌های مانند راهنمایی، فردوسی یک و دو، شریعتی و چهارراه مخابرات هم چنان بی توجه به شرایط به کار خود ادامه می‌دهند که بازرسی‌های در این مسیر‌ها جدی تری انجام شده است.


وی ادامه داد:  بازرسان ما فردا از فروشگاه هایپر فامیلی پروما هم بازدید لازم را انجام می‌دهند و در صورت مشاهده فعالیت غیر مجازبرخورد خواهد شد.گاهی اوقات بازرس‌های ما تذکر لازم را به صاحبان واحد‌های صنوفی می‌دهند آنان درهمان لحظه تعطیل می‌کنند، اما بعد ازظهر دوباره به فعالیت خود ادامه می‌دهند.


وی خاطرنشان کرد:  شهروندان در صورت مشاهده فعالیت وا حد‌های صنفی غیر ضروری می‌توانند با
۳۱۷۳۰ شماره اتاق اصناف و شماره پیامک ۳۰۰۰۱۲۴ اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.


گفتنی است درشهرمشهد ۱۲۰ هزار واحد صنفی داریم که فقط ۲۰ هزار واحد مجاز به فعالیت هستند.

منبع: خراسان