واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد
علی صمدی جوان

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، عنوان کرد: مردم خداجو و نیکوکار خراسان‌رضوی پس از یک ماه بندگی و عبادت به درگاه احدیت، زکات فطره خود را به نیازمندان تحت پوشش کمیته‌امداد تقدیم کردند که از ایشان سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره که همه‌ساله از آن بهره می‌بردیم، کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور نیز در دریافت فطریه فعال شدند و خوشبختانه استقبال خوبی نیز صورت گرفت.

{$sepehr_key_49235}

سلم‌آبادی اعلام کرد: بر این اساس و تا امروز (۲۵ فروردین)، جمعا مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۷۵۵ تومان فطریه سراسر استان جمع شده است و مبلغ ۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان نیز کفاره پرداخت شده است.

وی به آمار‌های واریزی در مشهد نیز این‌طور اشاره کرد: ۷ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۵ تومان فطریه و ۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان نیز کفاره پرداختی مشهدی‌ها بوده است.

عایدی کارتخوان‌های نانوایی؛ حدودا ۳ میلیارد تومان

مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی مبلغ پرداختی از طریق دستگاه‌های کارتخوان «نانینو» را این‌طور برشمرد: در سراسر استان و تاکنون، مبلغ یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۸۶ تومان فطریه و ۹۷۹ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۲۳ تومان کفاره پرداخت شده است.

سلم‌آبادی افزود: از جمع اعداد یادشده، تاکنون ۷۰۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۸۷۸ تومان فطریه و ۳۹۰ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان کفاره نیز توسط مشهدی‌ها پرداخت شده است.