ورود به مشهد ممنوع شد/۱۳ فروردین تمامی تفرجگاه‌ها مسدود است

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا) ابلاغی وزارت کشور خبر داد و گفت: از ساعت اولیه اجرای این طرح در تمامی ورودی و خروجی های شهرستان مشهد و بطور ویژه در ۵ مبادی ورودی و خروجی به این شهرستان، نسبت به شناسایی افراد بومی و غیربومی و کنترل و پایش سلامت افراد انجام می شود.

 

فرماندار مشهد تصریح کرد: بر اساس دستوالعمل اجرایی این طرح، صرفاً ساکنین بومی مشهد مجاز به ورود به شهر بوده و ورود افراد غیرساکن و غیربومی ممنوع است.

 

وی در توضیح این طرح افزود: براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی نحوه شناسایی افراد ساکن بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو می‌باشد.


هاشمی در ادامه در خصوص تمهیدات مورد نظر در روز ۱۳ فروردین گفت: در ۱۳ فروردین امسال نیز به جهت جلوگیری از شیوع و انتقال زنجیره ویروس منحوس کرونا و عدم شکل گیری هرگونه تجمع، ورودی کلیه تفرجگاه های داخل، بیرون شهر و پارک ها مسدود است.


فرماندار مشهد اظهار داشت: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است. لذا از تمام همشهریان عزیزم استدعا دارم تا با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک نمایند.