در نوروز ۹۹:
کاهش ۵۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی خراسان رضوی
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ حمیدرضا دهنوی در تشریح این خبر گفت: طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین سال جاری در دومرحله، با بکارگیری حداکثر توان در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد.

وی افزود: پلیس راهوردر اجرای این طرح، تمهیدات و طرح‌های ترافیکی با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستورکار خود قرار داد و خوشبختانه میزان جانباختگان فوتی در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد و تعداد مجروحان نیز ۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سرهنگ دهنوی خاطر نشان کرد: در نوروز امسال در ورودی خودرو به شهر مشهد ۳۳ درصد و در خروجی خودرو از مشهد نیز ۳۵ درصد کاهش را روبرو بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ هزار و ۱۱ دستگاه خودرو که با توجه به اطلاع رسانی پلیس راهور مبنی بر خودداری از تردد در سطح شهر مشهد، در تردد بودند را اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در پایان گفت: توصیه پلیس راهور به شهروندان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری وتعامل با کارکنان پلیس راهور در بهبود بخشی به وضعیت ترافیکی و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری است.

منبع: ایسنا