تشدید ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان‌های مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد علی اکبر انتظام خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی های انجام شده و به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع انتقال کرونا، تمامی بوستان های محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای وشهری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری مصادف با ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل می‌باشند.

 

وی ادامه داد:علاوه بر بوستان های بزرگ شهری شامل، حجاب، پردیس، بهار، بهشت، بسیج، ارم، وحدت ، نصرت، رجا، طرق، غدیر، کوهسنگی، لویزان، خورشید، وکیل آباد ، شاهد ، نیایش، صادقیه، نیلوفرآبی، ملت ،چهل بازه و عرصه‌های کمربندسبز، سایر بوستان های محلی،ناحیه ای و منطقه ای نیزتعطیل می‌باشند.

 

انتظام با اشاره به اینکه تمام بوستان ها به وسیله نوارهای خطر و بنر اطلاع رسانی شده است، افزود: همچنین در بوستان های مانند وکیل آباد و چهل بازه در حاشیه رودخانه با نوارهای خطر از امکان حضور و تردد شهروندان جلوگیری خواهد شد.

 

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ نفر نگهبان، پارکبان، نیروهای حفاظت فیزیکی و انتظامی در بوستان های سطح شهر حضور خواهند داشت و مانع از حضور شهروندان در بوستان ها می شوند.

 

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم تا همانند ایام نوروز، خصوصا ۱۳ فروردین ماه همکاری لازم را نیز در این خصوص داشته باشند و از حضور در بوستان ها خودداری کنند تا با در خانه ماندن بتوانیم به مدد الهی هرچه زودتر کرونا را شکست دهیم.