یارانه‌بگیران متقاضی تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند

به گزارش شهرآرانیوز، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد: ۴ میلیون نفر می‌توانند بین یک تا دو میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند و بازپرداخت این تسهیلات از محل یارانه‌های پرداختی است.

{$sepehr_media_100899_400_300}

وی در خصوص پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران نیز گفت: در حال حاضر ۲۳ میلیون خانوار دریافت کننده یارانه در کشور وجود دارد و آقای رییس جمهور اعلام کرده است که تمامی این افراد می‌توانند درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را ارائه دهند.

 

نوبخت در توضیح شرایط ثبت نام گفت: سرپرست خانوار می‌تواند از شارژ یک میلیون تومانی استفاده کند، البته هیچ نیازی به مراجعه به بانک نیست و تنها سرپرست خانوار در سایت هدفمندی یارانه ها می‌تواند موافقت خود را با دریافت این مبلغ اعلام کند.


بیشتر بخوانید: تازه‌ترین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و جان‌باختگان کرونا در ایران تا ۲۰ فروردین



به گفته وی یارانه پرداختی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به افراد ضمانت تسهیلات اعطایی برای بانک‌ها خواهد بود. به گفته وی کارمزد این تسهیلات نیز ۱۲ درصد خواهد بود. این اعتبار شارژ شده برای خرید کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود. اقساط این تسهیلات از محل یارانه پرداختی به افراد پس از دوره تنفس اعلامی کسر خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین


تکمیلی / ایرنا در همین مورد نوشت:

هنوز سایت و زمان ثبت‌نام متقاضیان وام یک میلیون تومانی مشخص نشده است

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت: از اظهارات رییس این سازمان برداشت اشتباه شده و هنوز سایت و سازوکار ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی اعلام نشده است./ایرنا