رزم حسینی عنوان کرد:
حمایت کامل از بخش درمان، سیاست اصلی استان است/ پروتکل های بهداشتی لازم الاجراست

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در سی وهفتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: سیاست استان حمایت کامل از بخش درمان برای مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به بیماران است.

وی با تاکید بر اینکه مردم خراسان رضوی هیچ گاه خدمات خادمان سلامت استان را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: این خدمات در تاریخ خراسان رضوی مانند خدمات مجاهدین و شهدای دوران دفاع مقدس به ثبت خواهد رسید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تقویت بخش سلامت و برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به بیماران است.
رزم‌حسینی افزود: برای حسن اجرای طرح‌ها و سیاست‌های بخش سلامت از جمله پیشگیری از شیوع ویروس و درمان بیماران مبتلا به کرونا، تاکنون نظارت های خوبی بر روند اجرای طرح‌ها شده و در آینده هم تداوم پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه کمیته پیشگیری ستاد مقابله با کرونای استان باید پیوست فرهنگی هنری داشته باشد، اظهار کرد: آثار نتیجه غربالگری باید در مرکز مراقبت‌های خارج از بیمارستانی خود را نشان بدهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: هدف همه مسئولان استان این است که نرخ مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا کاهش پیدا کند و امیدواریم در این زمینه موفقیت های خوبی حاصل شود.
رزم‌حسینی با بیان اینکه همه امکانات استان در خدمت کمیته پیشگیری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنان برای مدیریت ویروس کرونا پروتکل‎های بهداشتی باید در همه بخش ها به ویژه در حوزه اصناف با قوت در استان اجرا شود. 
 
منبع: استانداری خراسان رضوی