تولید۲۰ هزار ماسک در کانون فرهنگی هنری شهید کاوه مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، قاسم لشکری معوا مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کاوه مشهد گفت: در این روز‌ها که بیماری کرونا در حال گسترش در نقاط مختلف کشور است، اعضای جهادی کانون‌های مساجد برای کمک به مردم و تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز پای کار آمده‌اند و با هدف حفظ سلامتی ساکنین اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کاوه مشهد گفت: کانون‌های مساجد در کنار فعالیت‌های فرهنگی و معنوی خود هر زمان نیاز باشد هرگونه کمک و همیاری را انجام می‌دهند و اکنون هم در بحران کرونا عزم خود را برای مقابله و کمک رسانی به مردم جزم کرده اند.

وی اظهارداشت:کانون فرهنگی هنری شهید کاوه مسجد سید الشهدا مشهد هم از این روال تبعیت کرده و با همت اعضای خود اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی نموده است که تا کنون توانسته ۲۰ هزار عدد ماسک بهداشتی را تولید و توزیع کند.

لشکری معوا با بیان اینکه ضد عفونی کردن محله ها، معابر و مغاره‌ها و پخش هزار پک بهداشتی از دیگر فعالیت‌های این کانون است، گفت:کانون‌های مساجد همواره در تلاش هستند تا بتوانند در شرایط کنونی و در کنار مدافعان سلامت برای مهار این بیماری هر فعالیتی را می‌توانند انجام دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کاوه مشهد افزود:با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته تولید ماسک و فعالیت‌های جهادی کانون شهید کاوه تا زمان اتمام ویروس کرونا و اعلام وضعیت سفید ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا بر حجم برنامه‌های خود در راستای مبارزه با کرونا بیفزاییم.
 
منبع:شبستان