بررسی طرح ایجاد بانک اطلاعات اقشار آسیب‌پذیر در شورای شهر مشهد
لاله سادات کوثری- هشتاد و هشتمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد فردا دوشنبه ۲۵ فروردین با نطق پیش از دستور احمد نوروزی عضو شورای اسلامی شهر مشهد آغاز خواهد شد.
در این جلسه امیر سرتیپ دوم آذریان فرمانده نظامی قرارگاه شمال شرق، به مناسبت بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین طرح دو فوریتی با موضوع ایجاد بانک اطلاعات اقشار آسیب پذیر، نظریه کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی - حقوقی، املاک و قرارداد‌ها با موضوع واگذاری بلوک‌های شماره ۱و ۲ پروژه یاس واقع در بلوار توس به قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در ازای بخشی از مطالبات قرارگاه یاد شده از دستور کار‌های مورد بررسی در صحن علنی فرداست.

لازم به ذکر است؛ نظریه کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی با موضوع راه‌اندازی واحد تشخیص مولکولی SARS-COV-۲ و نظریه کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی - حقوقی، املاک و قرارداد‌ها با موضوع دریافت بهای خدمات شهری از اتباع خارجی از دیگر دستور‌های مورد بررسی در صحن علنی فرداست.

همچنین، نظریه کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی - حقوقی، املاک و قرارداد‌ها و نظریه کمیسیون عمران، حمل و نقل وترافیک با موضوع اصلاح ماده یک اساسنامه و تغییر نام شرکت ترافیک هوشمند الیت و نظریه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه با موضوع نام‌گذاری سه معبر فرعی به نام استادان فقید دانشگاه و نام‌گذاری یک پل و یک سالن ورزشی چند منظوره از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه فرداست.