فوت یک راننده‌تاکسی براثر کرونا و ابتلای ۵ راننده دیگر
تکتم جاوید- احمد محبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: درراستای حمایت از این رانندگان و برای‌اینکه دوران نقاهت خود را به‌خوبی سپری کنند، یک سبد معیشتی برای آن‌ها تهیه کردیم و به ایشان تحویل دادیم.
وی بااشاره‌به فعال‌بودن همه خطوط تاکسی در شهر تأکیدکرد: قبل از شیوع کرونا در مشهد، رانندگان سازمان تاکسی‌رانی روزانه به‌طور میانگین حدود یک‌میلیون‌و ۳۰۰ هزار نفر سرویس جابه‌جایی به مسافر را ارائه می‌دادند، اما اکنون، در ۱۳۰ خط مشغول‌به‌کار، حدود نیمی از آن‌ها اتلاف‌وقت دارند.
محبی همچنین اضافه‌کرد: به بازرسان خط و رانندگان تاکسی اعلام کردیم که مسافران مبادی ورودی مشهد قبل از سوارشدن به تاکسی حتما باید دست‌های خود را ضدعفونی کنند. تاکسی‌های خطی مبادی ورودی شهر باید حتی صندوق‌عقب ماشین خود را ضدعفونی کنند تا اجازه آمدن به خط و انجام‌دادن یک سفر دیگر را داشته باشند.
وی افزود: همه اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا، اعم‌از ضدعفونی‌کردن و ایزوله‌کردن خودرو‌ها و همچنین ارائه مواد ضدعفونی‌کننده، درحال انجام‌شدن است و شهروندان نباید از‌این‌ لحاظ نگرانی‌ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه در روز‌های عادی هرکدام از رانندگان تاکسی‌رانی روزانه حدود ۸۰ نفر مسافر را جابه‌جا می‌کردند گفت: در روز‌های عادی، همچنین روزانه بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تماس با تاکسی ۱۳۳ داشتیم.