فرماندار با اشاره به اعمال محدودیت‌های هوشمند خبر داد:
ورودی به طرقبه‌شاندیز افزایش یافته، اما رستوران‌ها همچنان بسته!
به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن حسینی با اشاره به اینکه محدودیت‌های هوشمندانه از سوی پلیس بدون انسداد مسیر‌ها اعمال می‌شود، تأکید کرد: با توجه به سیلابی بودن رودخانه‌های شهرستان، سست بودن خاک و دیواره خانه‌های روستایی در اثر بارش مداوم باران و وجود برف در ارتفاعات و جاده‌های این منطقه، امکان پذیرایی از مسافران در مناطق ییلاقی شهرستان فراهم نیست.
وی گفت: در صورتی که آخر هفته سفر به مناطق ییلاقی افزایش چشمگیر پیدا کند و سیلابی شدن رودخانه‌ها شدت گیرد ممکن است از سوی شهرداری‌های طرقبه و شاندیز محدودیت‌هایی برای مقابله با موج مسافران اعمال شود.
حسینی افزود: رودخانه‌های زشک و جاغرق امسال نیز مانند پارسال سیلابی است، اما با تمهیدات اندیشیده شده خسارتی به بار نیامده است و در حال حاضر یک بیل مکانیکی به صورت مدام هرگونه انسداد یا مانع را در مسیر جریان رودخانه زشک برطرف می‌کند.
وی گفت: شدت بارندگی امسال به گونه‌ای بود که کانال روستای دهنو پس از ۱۵ سال دوباره پر آب شد و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم این کانال و قنات‌ها و برخی منازل روستایی دچار خسارت شد، همچنین برای هدایت آب این کانال به ناچار مجبور به شکافتن و تخریب بخشی از جاده محلی شدیم.
 
منبع: ایرنا