بودجه سال 99 شهرداری مشهد، بازنگری خواهد شد/ آمادگی استقبال از زائران رضوی، پس از رفع وضعیت قرمز کرونا
به گزارش شهرآرانیوز،بتول گندمی افزود: بخش زیادی از این برنامه‌ریزی‌ها نیازمند داشتن تحلیل درستی از شرایط حاکم و همچنین مشخص شدن زمان پایان یافتن این شرایط و از بین رفتن ویروس کروناست.

وی با بیان اینکه برخی صاحب‌نظران ابتدای تابستان و برخی دیگر نیز پایان تابستان را زمان احتمالی پایان کرونا می‌دانند، گفت: با این وجود، تیم‌های مختلفی در مجموعه مدیریت شهری، در حال برنامه‌ریزی و رصد و جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات هستند که بتوان به جمع‌بندی و تحلیل درستی دست یافت.


گندمی، صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری را از دیگر اولویت‌های سال جاری شورای شهر دانست و لذا از شهرداری خواسته شده بازنگری مجددی در بحث اعتبارات جاری داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه به جز حقوق و دستمزد سایر بخش‌ها قطعا میتواند شامل سیاست انقباضی شورای شهر شود، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها، در بخش جاری می‌توان تا ۲۰۰ میلیارد تومان به سمت کاهش برویم

گندمی گفت: شیوع ویروس کرونا، آثار مخربی بر اقتصاد شهر داشته و تیم‌های کاری در حوزه شورای شهر و شهرداری نیز در حال تدوین برنامه‌هایی هستند که بازگشت رونق به مشهد را به ارمغان آورد؛ برنامه‌هایی تدوین شده و پس از تکمیل به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پس از کرونا باید بهترین شرایط را برای میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی فراهم آوریم، تصریح کرد: مادامی که کرونا وجود داشته باشد و شرایط ناایمنی در شهر داشته باشیم، آمادگی استقبال از زائران وجود ندارد.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد