ابهام در سرنوشت شهریه ترم جاری دانشگاه آزاد اسلامی / معاون آموزشی: دانشجویان صبور باشند!
علی صمدی جوان_ به گزارش شهرآرانیوز، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، با اشاره به انتقاد برخی دانشجویان در ارتباط با پیامک تسویه حساب ترم جاری این نهاد آموزشی گفت: کلاس‌های تئوری این دانشگاه به‌صورت مجازی درحال برگزاری است، تعداد زیادی از دانشجویان با حذف ترم موافق نیستند، اما آن‌دسته از دانشجویانی که مایل به حذف ترم باشند، برایشان هیچ سنواتی در نظر گرفته نمی‌شود. البته این شرایط برای دانشجویان پسر که مشمول نظام وظیفه باشند، قدری متفاوت خواهد بود.

خبر مرتبط: دانشجویان دغدغه پرداخت شهریه این ترم را نداشته باشند

پیگیر وضعیت شهریه دانشجویانمان هستیم

مهدی یعقوبی، با اشاره به وضعیت شهریه متقاضیان حذف ترم تصریح کرد: درحال پیگیری و بررسی این موضوع از جانب سازمان مرکزی دانشگاه هستیم. به‌دلیل تنوع مقاطع تحصیلی و تنوع تصمیماتی که در این زمینه می‌توان گرفت، سازمان مرکزی از ۲۰ اسفندماه درحال تصمیم‌گیری در این زمینه است تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

دانشجویان صبور باشند!

وی، اتفاقات اخیر کشور را غیرمنتظره توصیف کرد و گفت: به هر حال وضعیت غیرمنتظره‌ای به وجود آمده است و ما نیز درحال پیگیری و رایزنی‌های لازم با سازمان مرکزی هستیم. دانشگاه آزاد ۴۰۰ واحد آموزشی در سراسر کشور دارد و شرایط برای همه یکسان است و از دانشجویان می‌خواهیم کمی تأمل کنند.