دبیر قرارگاه مواسات خراسان رضوی:
محور اقدامات قرارگاه با ائمه جماعات است
علی صمدی جوان_ به گزارش شهرآرانیوز، حجه‌الاسلام مجتبی مهدوی‌ارفع، دبیر قرارگاه مواسات، گفت: برحسب دستوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، قرارگاه مواسات ۲ روز پس از دستور معظم‌له تشکیل شد و با ابتکار نماینده، ولی فقیه در استان پیش رفت و نهاد‌های حاکمیتی و تشکل‌های مردمی در آن حضور یافتند.

مهدوی‌ارفع ادامه داد: این قرارگاه متشکل از نهاد‌های حاکمیتی از جمله آستان قدس رضوی، سپاه امام‌رضا (ع)، استانداری، شهرداری، هلال احمر، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دادگستری، ستاد حاشیه شهر و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است و ۴ کمیته رسانه، تأمین، شناسایی و توزیع، تمام اقدامات این قرارگاه را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: در همین راستا و در مرحله اول این رزمایش، ۲۳۰ هزار بسته معیشتی با محوریت گروه‌های جهادی و مسجدی، بیش از یک میلیون غذای گرم با محوریت کمیته امداد و ۳۵ هزار بسته اقلام بهداشتی با محوریت کمک‌های مردمی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

مهدوی‌ارفع با اشاره به وظایف این قرارگاه نیز افزود: تمام اقدامات این قرارگاه در مشهد و سایر شهر‌های استان با محوریت ائمه جماعات خواهد بود.