فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در ماه مبارک رمضان
به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (میلاد) واقع در بولوار استقلال، بین استقلال ۲ و ۴– پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم آباد –پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱هر شب تا ۱ بامداد روز بعد فعال می‌باشند.
 
همچنین پایگاه اهدای خون شهرستان‌ها هر شب از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد آماده پذیرش داوطلبان خواهند بود. همچنین پایگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس همه روزه در ماه مبارک رمضان صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳فعال و داوطلبانیکه مایل به اهدای خون در صبح باشند میتوانند به این پایگاه در ساعت اعلام شده مراجعه نمایند.
 
روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، از همه اقشار مردم خداجو و نوعدوست دعوت نمود برای حفظ ذخایر انواع فراورده‌های خونی و تامین نیاز حیاتی بیماران به این فراورده‌ها، در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز به پایگاه‌ها مراجعه و با اهدای خون خویش از زیباترین انفاق در ماه انفاق و عبادت بهره‌مند گردند.
 
روابط عمومی انتقال خون استان به داوطلبان روزه دار اهدای خون توصیه نمود تا ساعتی پس از افطار برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه نموده و پس از اهدای خون تا سحر، تغذیه مناسبتری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته و در طول روز از فعالیت‌های سنگین پرهیز نمایند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند.
 
منبع:روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی