آسفالت ۱۰ هزار متر مربع از بولوار امت در منطقه ۴
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا غلامی ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری و براساس نیازسنجی صورت گرفته زیرسازی و آسفالت تعدادی از معابر سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است که در تازه‌ترین اقدام، ۱۰ هزار مترمربع از بولوار امت حدفاصل تقاطع بولوار امت و شهید مفتح تا میدان امت روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرعت مطلوبی در مدت سه روز به پایان رسیده است، ادامه داد: در این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شده از ۱۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

وی به آسفالت معابر در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته ۱۳۴ هزار متر مربع از معابر فرسوده با استفاده از ۱۹.۲ هزار تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۵۵.۵ میلیارد ریال لکه گیری و روکش شده و به این منظور حدود ۱۲.۵ هزار متر مربع زیرسازی معابر انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه ۴ مشهد ادامه داد: ۷.۲ هزار متر مربع از این حجم در طرح استقبال از بهار ۹۹ در معابر فرعی که نیاز به اصلاح، مرمت و روکش آسفالت داشتند مانند بولوار پنجتن، نبوت، بزرگراه شهید بابانظر و ... اجرا شده است.

غلامی  از شهروندان منطقه چهار خواست معابری که نیاز به اصلاح و مرمت دارند از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به مرمت و اصلاح آن اقدام شود.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد