بازداشت کلاهبرداری که ۱۹۰ نفر را فریب داده بود

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی آزادی از بازداشت عامل کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند کردستانی به بهانه ساخت‌وساز خبر داد و اظهار کرد: مأموران اداره عملیات و پلیس امنیت حقوقی استان در پی کار اطلاعاتی و پلیسی هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری این کلاهبردار شدند.

وی افزود: این متهم به بهانه ساخت‌وساز و با فریب شهروندان، اعتماد آنان را جلب و پس از دریافت مبالغی هنگفت، خود را از دید مال‌باختگان مخفی می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ابلاغ به پلیس امنیت عمومی، موضوع دستگیری این کلاهبردار در دستورکار مأموران قرار گرفت و در بررسی‌های تحقیقاتی مشخص شد که متهم در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی نیز به بهانه ساخت‌وساز از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: مأموران انتظامی استان پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، به شهرستان محل مخفیگاه متهم ارجاع و در یک عملیات، موفق به بازداشت این کلاهبردار شدند.

سردار آزادی بیان کرد: مأموران انتظامی بیش از ۱۰۰۰ برگ مشتمل بر قرارداد و اسناد مربوطه و یک‌دستگاه لپ‌تاپ حاوی محتویات مجرمانه از مخفیگاه متهم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: متهم پس از بازداشت، در تحقیقات به کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند کردستانی به بهانه ساخت‌وساز به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

منبع: تسنیم