آماده‌سازی ۱۰هزار و ۳۵۰میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری/ کاهش ۲۱درصدی بیکاری در خراسان‌رضوی

امیرعلی قاسمی مقدم- علی رسولیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، افزود: خراسان رضوی در سال۹۸ نسبت به دیگر استان‌های کشور از وضعیت اقتصادی مناسب‌تری برخوردار بود و بسیاری از شاخص‌ها نسبت به گذشته بهبود پیدا کرد.
وی افزود: سال گذشته، ۶/۱۳درصد از مجموع اشتغال کشور در خراسان رضوی ایجاد شد و در نتیجه آن، تعداد افراد بیکار در این استان ۲۱درصد کاهش یافت. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی استان در سال جهش تولید، برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده و برنامه عملیاتی یک ساله تدوین شده است.
وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی حوزه اقتصادی خراسان رضوی با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تدوین شده است، اظهار کرد: این برنامه به‌تازگی در کارگروه امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال خراسان رضوی بررسی شد و به تصویب رسید.
رسولیان با اشاره به اینکه اصلاح فرایند‌های صدور مجوز‌های کسب‌وکار از مهم‌ترین اولویت‌های اقتصادی استان در امسال خواهد بود، تأکید کرد: برنامه اقتصادی استان در سال۹۸ رو‌به‌جلو تدوین شده است و امید می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی زمینه اجرای کامل آن فراهم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰هزار و ۳۵۰میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.