بی شک تاکنون تبلیغات وسوسه انگیز تخفیف مراکز خرید و فروشگاه ها به چشمتان آمده است، تخفیف هایی که به بهانه های مختلف مانند تغییر فصل یا شغل، عید یا ... گذاشته می شود تا مردم برای دست به جیب شدن ترغیب شوند. اگر کمی دقیق شویم،هر روزه این تبلیغات را در تلویزیون، فضای مجازی، بازارگردی و صحبت با دوست و آشنا می بینیم و می شنویم، تبلیغاتی که ممکن است روی موج آن سوار شویم و گاهی بی چون و چرا فقط به «خریدن » فکر کنیم.دو نکته در این ماجرا قابل تأمل است؛ یکی اینکه تخفیف تعدادی ازفروشگاه ها واقعی نیست و آن ها قیمت کالا را قبل از تخفیف افزایش می دهند و بعد با تخفیف به همان قیمت قبلی برمی گردانند و دیگراینکه ما گاهی وسوسه به خرید چیزهایی می شویم که احتیاجی به آنها نداریم.
کد خبر: ۲۵۷۰۱۰
تاریخ : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸