نقاش معلول آثار خود را به بیمارستان امام رضا(ع) هدیه کرد
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، مسعود فیروزی در حاشیه این مراسم گفت: با وجود جمعیت بسیار زیاد استان، در رابطه با ویروس کرونا خوشبختانه اوضاع شهر از کنترل خارج و بحرانی نشد.

معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: ملیحه بنائیان، معلول جسمی‌حرکتی بسیار شدید و از هنرمندان زیر پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی، که هرسال تابلو‌های خود را در مراسم گل‌ریزان آزادی زندانیان اهدا می‌کرده، امسال تصمیم گرفته است باتوجه‌به تلاش و زحمات بی‌دریغ کادر درمانی استان در مقابله با بحران کرونا، این تابلو‌ها را به مدافعان سلامت اهدا کند.

وی افزود: ارزش معنوی آثار خانم بنائیان بسیار بالاست و ایشان هرسال به مناسبت گل‌ریزان آزادی زندانیان، نقاشی می‌کشند و به نفع این قشر اهدا می‌کنند و برای کسی که بیش از ۱۰۰ جایزه در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده است، اقدام ایشان هم از نظر هنری و هم از نظر اراده او، ارزش بسیار زیادی دارد.

فیروزی به وضعیت بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و افزود: ۶۰۰۰ معلول جسمی‌حرکتی، سالمند و ایزوله در ۹۰ مرکز شبانه‌روزی استان مقیم هستند و با تلاش همکارانمان در مراکز شبانه‌روزی، شاید تعداد مبتلایان به کرونا در این مراکز به انگشتان دست هم نرسد.

معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: میانگین افراد فوت شده در مراکز نگهداری ما در ماه‌های اسفند و فروردین، به میزان ۱۰ نفر در ماه کاهش داشته است که بیانگر جدیت مراکز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد.