جنجال دوباره آقای مخترع
آیا ایلان ماسک واقعا نام هفتمین فرزندش را «X Æ A-12» گذاشته است؟

به گزارش شهرآرانیوز، توئیت مدیرعامل «اسپیس‌ایکس»، شرکت تولیدکننده محصولات صنایع هوافضایی، دوباره خبرساز شد. بنیان‌گذار شرکت‌های «تسلا موتورز»، «پی‌پال» (که اکنون به ای‌بی تعلق دارد) و مدیرعامل و مدیر فنی «اسپیس‌اکس» شب گذشته خبر تولد فرزندش را منتشر کرد. این اولین فرزند ماسک و گرایمز، خواننده کانادایی، و هفتمین فرزند ماسک است. ایلان ماسک، سی‌وهشتمین فرد قدرتمند جهان، پانزدهمین ثروتمند در حوزه تکنولوژی و صدمین میلیاردر جهان در سال ۲۰۱۵ شناخته شده ‌است. یکی از طرح‌های ابتکاری او «هایپرلوپ» است که نوعی حمل و نقل جدید محسوب می‌شود. در این روش کپسول‌هایی در داخل لوله‌های از خلأ و بدون اصطکاکی قرار می‌گیرند که سرعتی بالغ بر ۱۲۲۰ کیلومتر بر ساعت دارند. 

ایلان ماسک چند روز پیش توئیتی جنجالی درباره اشتباهات دولت آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا منتشر کرد و بعد از آن هم در جدیدترین سخنرانی‌اش قرنطینه خانگی را یک اقدام فاشیستی نامید. حالا او برای هفتمین فرزندش نام «X Æ A-12» را انتخاب کرده است؛ وقتی یکی از 33میلیون دنبال‌کننده‌اش از او نام فرزند جدیدش را پرسید، او در جواب نوشت: «X Æ A-12 ماسک».

 

آیا ایلان ماسک واقعا نام هفتمین فرزندش را  «X Æ A-12» گذاشته است؟

 

خیلی‌ها این نام را یک کد می‌دانند که باید بازگشایی شود؛ البته در همین مدت کوتاه خیلی‌ها این‌کار را کرده‌اند و درباره «X Æ A-12» نظریه‌ ساخته‌اند! خود ایلان ماسک گفته است این نام واقعی فرزندش است.

 

منبع: گاردین