فیفا جدول زمان‌بندی اساسنامه فدراسیون را تأیید کرد

به گزارش شهرآرانیوز، مهدى محمد نبى اظهار کرد: جدول زمان‌بندى پیشنهادى به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهاى انتخاباتى همچنین برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه ۱۸فروردین‌ماه به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونى به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ ٤ اردیبهشت فدراسیون جهانى فوتبال به صورت رسمى و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجراى جدول زمان‌بندى طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تأییدیه فیفا و اى‌اف‌سى هیئت رئیسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتى خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونى با برگزارى مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبى در پایان گفت: تمام اعضاى محترم مجمع قطعا در فرایند قانونى اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و باید در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌هاى قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تا کنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرهای دریافتی از اعضای مجمع در مهلت مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان‌بندى فرایند قانونی را طی نموده و فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار مى‌نماید.

منبع: فدراسیون فوتبال