مردادماه۹۹؛ زمان بهره‌برداری از ۷۵متری رضوی مشهد/ پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی این پروژه عمرانی
به گزارش شهرآرانیوز، سید احسان عظیمی افزود: بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه ۷۵ متری رضویه از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱/۵ کیلومتر از مرداد ماه ۹۸ آغاز شد و در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است و عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهم‌سطح این پروژه نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹/۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳/۵ کیلومتر و احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه ۷۵ متری رضوی در محدوده محروم و کم‌برخوردار قرار گرفته و این پروژه می‌تواند مسیر دسترسی آساسی به شهرستان زیارتی میامی ایجاد کند، همچنین با پایان این پروژه از بار ترافیکی به روستای مهدی آباد، بولوار مفتح، شهرک شهید رجایی و باهنر کاسته می‌شود.

عظیمی با بیان اینکه کارفرما پروژه معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک بوده و سازمان عمران مجری آن است، خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شهرداری بوده که به عنوان معین اقتصادی شهرستان آن را در دست گرفته است.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی بر آن داریم که در مرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی آن را به پایان برسانیم.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد