معاون امور سیمای صداوسیمای خراسان رضوی خبر داد:
پخش زنده مراسم شب‌های قدر از شبکه یک و شبکه استانی خراسان رضوی
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز؛ مهدی شریفی با اعلام این خبر افزود: برای بهره‌مندی مخاطبان شبکه خراسان رضوی و شبکه یک از حال‌وهوای روحانی شب‌های قدر، این مراسم در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از حرم امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود.


وی ادامه داد: برنامه‌های این دو شبکه توسط شبکه استانی خراسان‌رضوی تولید و فرستاده خواهد شد تا در کنداکتور این شبکه سراسری قرار بگیرد.
 
بر این اساس، مراسم شب نوزدهم و اولین شب از شب‌های قدر سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه استانی و از شبکه یک ۲۳:۱۰ دقیقه با پخش دعای جوشن کبیر با نوای محمدرضا غلامرضازاده، مرثیه‌سرایی مهدی رسولی و سخنرانی آیت‌اللّه سیداحمد علم‌الهدی همراه خواهد بود.


پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت و در شب شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) مراسم ویژه احیا با پخش قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت الاسلام جعفر اسلامی‌فر، مدیحه‌سرایی مهدی سروری و سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی همراه است.

اینجا ببینید: اعمال شب‌ های قدر/ دعای شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان

شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه و در سومین شب قدر، مراسم احیا با پخش قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت الاسلام مهدی شجاع و مهدی نیکبخت و مرثیه‌سرایی ابراهیم قانع همراه خواهد بود. سخنران شب بیست‌وسوم ماه رمضان هم حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌اللّه فرحزاد است.


شریفی افزود: مراسم‌هایی که قرار است در ۲۵ نقطه از مشهد برگزار شود، زنده پخش نخواهد شد و فقط واحد مرکزی خبر به پوشش خبری آن اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
 
آماده‌باش شهرداری مشهد در صورت بارش باران در شب‌های قدر+آدرس محل‌های برگزاری
 
رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرط برگزاری احیای ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان
 
دعای جوشن کبیر+متن، صوت و ترجمه فارسی