اعطای تندیس جهادگران سلامت به کمپین اطعام ماندگار مشهد
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان‌های موفق انعطاف‌پذیری آن‌هاست که در دنیای کنونی می‌تواند سازمان را پایدار نگه دارد.سازمان‌ها باید انعطاف لازم را در مواقع لازم داشته باشند.
 
عبدالله ارجاعی افزود: در موضوع کرونا، نهاد‌های مختلفی مانند هیئت امنای مساجد، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی و پایگاه‌های بسیج پای کار آمدند که در حقیقت کارکرد اصلی آن‌ها چیزی دیگر تعریف شده بود.

وی ادامه داد: این نهاد‌ها توانستند با شرایط روز خود را وفق دهند، به طوری‌که در مرحله اول به تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده روی آوردند، در فاز دوم وارد کار گندزدایی شدند، در مرحله سوم به جمع‌آوری و پخش بسته‌های معیشتی کمک کردند و در مرحله آخر هم به توزیع غذای گرم میان نیازمندان ورود پیدا کردند.

ارجاعی با اشاره به حضور پر رنگ کمپین اطعام ماندگار در مشهد گفت: این مجموعه قبل کرونا نیز خیریه‌ای را رهبری می‌کردند، این نهایت انعطاف پذیری این مجموعه را می‌رساند که در بحران شیوع کرونا با این چنین کار جمعی و گروهی وارد عمل شدند و شرح وظایف خود را تغییر دادند.

ارجاعی افزود: این نشان‌دهنده حضور دو موضوع در کنار هم در این مجموعه است، نخست همدلی و دوم بصیرت قابل تقدیری است که در وجود تک تک این افراد نهفته است.

وی ادامه داد: این گروه جهادگران سلامت هستند که کل کشور مرهون زحمات آن‌هاست و مسلما کار آن‌ها قطعه‌ای از پازل بزرگ کار خداپسندانه و مومنانه مردم ایران است.

وی گفت: وظیفه قانونی ما این است که از طرف نماینده، ولی فقیه در استان، به خدمت گروه‌های جهادی برسیم و با اهدای لوح تقدیر و تندیس به جهادگران سلامت، مراتب تقدیر خود را به عمل آوریم.