۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی در خصوص اقدامات انجام شده درحوزه حمل‌ونقل عمومی در راستای پیشگیری از شیوع ویورس کرونا افزود: از ۱۹ اسفند تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۴۸۰ هزار نوبت ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خودرو‌های مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی خودروضد عفونی شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از دو میلیون و ۶۶۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع از اماکن مرتبط با این معاونت از جمله پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز معاینه فنی خودرو ضدعفونی شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به تعداد ماسک و دستکش توزیع شده در میان فعالان حوزه عمران و حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: طی ۶۵ روز گذشت بیش از ۲۳۲ هزارو ۹۰۳ عدد ماسک و دستکش میان اتوبوسرانان، تاکسیرانان و سایر افراد فعال در این حوزه توزیع شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۸۹ هزار و ۱۲۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی اماکن و ناوگان حمل ونقل عمومی تامین و به‌کاربرده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۶۵ روز گذشته از شیوع ویروس کرونا تعداد ۱۰۷ هزار و ۳۹ عدد مایع ضدعفونی کننده دست میان مسافران، اتوبوسرانان و تاکسیرانان مشهدی از سوی این معاونت توزیع شده است. 
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد