راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد