با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم

به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی در این بازدید اظهارکرد: با توجه به فضای دوستانه میان روزنامه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری، امیدوارم بتوانیم قدم های مثبتی در حوزه رسانه، اطلاع رسانی و اطلاع یابی برای شنیدن صدای مردم، برقراری ارتباط مناسب میان مردم و مدیریت شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان برداریم.
وی با تاکید به اینکه شعار و رویکرد ما در اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد این است که کار مردم نباید روی زمین بماند اظهارکرد: لذا تمامی تلاش‌مان را برای تحقق این شعار به کار گرفته‌ایم.
وی اضافه‌کرد: شهرآرا دارای بدنه‌ای جوان و با انگیزه است که خوب و مناسب اوج گرفت که امیدواریم با حضور مدیر مسئول و سایر فعالان عرصه رسانه این اوج گیری ادامه داشته باشد.

سید هادی فیاضی، مدیر مسئول روزنامه شهرآرا نیز در این بازدید گفت: افتخار می‌کنیم که در کنار شما و تیم جوان روابط عمومی شهرداری مشهد به عنوان بازوان رسانه ای و ارتباطی مدیریت شهری در کنار مردم هستیم.
وی افزود: معتقدم جوانی تیم شهرآرا و تیم روابط عمومی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، ما می توانیم درحوزه اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی و برقراری ارتباط بهتر میان مردم و مدیریت شهری جهت خدمات رسانی به آنها و توسعه مناسب کلانشهر مشهد اقدامات موثری را شاهد باشیم.

گفتنی‌است؛ سبزیان، مدیر کل نهاد کتابخانه‌های خراسان‌رضوی، تحفه‌گر، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدیان مسئول بسیج رسانه استان، مبین‌مقدم مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری، تیموری مشاور شهردار در امور معلولان و شیخ الاسلام مدیرعامل باشگاه پیام نیز با حضور در شهرآرا یازدهمین سالگرد انتشار روزنامه را تبریک گفتند.

 

با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم