رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.