جاساز کریستال زیر بار گوجه فرنگی
به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدرضا میرحیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشیاری بالای خود حین کنترل و رصد دقیق خودروهای عبوری در محور عوارضی "قمصر" به ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار گوجه فرنگی که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
 

وی با بیان اینکه هر 2 خودرو دارای بارنامه مربوط به حمل بار گوجه فرنگی بودند، گفت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودروهای مذکور مشخص شد فقط ۲ رديف از قسمت بالايي بار آن ها، گوجه فرنگي بوده و مابقی کارتن هایی حاوی کریستال و بلوریجات است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه  از کشف یک هزار و ۳۸۱ قطعه کریستال و بلوریجات خارجی قاچاق در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کردند.

 

سردار میرحیدری، با اشاره به تحویل  رانندگان هر ۲ خودرو به مراجع قضائی اظهار کرد: قاچاق کالا های خارجی که نمونه آن ها در داخل کشور تولید می شوند به رکود و ورشکستگی کارخانجات داخلی و بیکاری جوانان منجر می شود و نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت های ذاتی خود و به منظور تحقق شعار "جهش تولید" قاطعانه با این پدیده شوم مقابله می کند.

منبع: پایگاه خبری پلیس