۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید
به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: برای ۲۰ درصد از آن‌ها امکان انجام وجود ندارد، ۱۶ درصد منتظر اقدام بوده و تنها ۳ درصد از درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در ماه گذشته، بدون اقدام باقیمانده است.
وی ادامه داد: همچنین از سوی کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز، ۱۶ هزار و ۶۶۷ تماس با شهروندان جهت ارائه پاسخ‌های داده شده از حوزه‌های مختلف شهرداری به درخواست‌های مردم، گرفته شده است.



۵۵ درصد درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است



نجیب با اشاره به اینکه ۹۳ درصد تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در این مدت شامل درخواست‌های مختلف از مدیریت شهری، ۵ درصد انتقاد، یک درصد پیشنهاد و یک درصد تشکر از عملکرد مرکز ارتباطات مردمی و سایر حوزه‌های شهرداری بوده است، اذعان داشت: حدود ۵۵ درصد تماس‌های شهروندان در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری، ۱۵ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۱۴ درصد در حوزه فنی و عمران و ۱۲ درصد در حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: موضوعات مربوط به فضای سبز با دو هزار و ۲۴۰ مورد، رفت و روب و نظافت با یک هزار و ۷۳۴ مورد و ساخت و ساز با یک هزار و ۶۰۵ مورد، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان در تماس به ۱۳۷ طی تیرماه سال جاری بوده است.


نجیب با اشاره به اینکه مناطق دو، نُه و سه به ترتیب دارای بیشترین تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ بوده‌اند، ادامه داد: در میان سازمان‌های شهرداری نیز، اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در بیشترین درخواست‌های مردمی طی ماه گذشته کسب نمودند.

وی تاکید کرد: در اولین ماه از تابستان سال جاری، ۳۱ هزار و ۶۳۰ شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار نمودند که برای پیگیری درخواست‌های مطرح شده از سوی آنها، ۳۱ هزار و ۱۶۸ تماس توسط کارشناسان پیگیری این مرکز با واحد‌های مختلف شهرداری صورت گرفته است.