پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان داران خراسان رضوی صادر گردید

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جلسه اعطاء پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران گفت: به استناد ماده ۲۵ آئین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها مصوبه هیئت وزیران و براساس ضوابط و دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری، پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی صادر شده است.


او ادامه داد: پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی به مدت ۳ سال اعتبار دارد.»
مکرمی فر به نقش و جایگاه بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: تشکل‌های بخش خصوصی می‌توانند کار‌ها را سرعت بدهند و فرآیند‌ها را کاهش داده و امور را تسهیل کنند.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با بیان این که مشهد ظرفیت بی نظیری در جذب مسافر دارد و از بازار‌های هدف گردشگری است، تصریح کرد: مهم‌ترین چالش واحد‌های اقامتی از جمله هتل‌آپارتمان‌داران بازاریابی است و باید برای زمان غیر پیک مسافر جذب مسافر انجام شود.


مکرمی‌فر ادامه داد: اقتصاد مشهد به زائر و مسافر وابسته است و افزایش زائر و مسافر در این شهر موجب رونق بیشتر شهر خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، در ادامه پروانه فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان داران خراسان رضوی اعطاء شد.


گفتنی است، محمود مقدسی به عنوان رئیس هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی و کریم طائی نیا، محمد نیکو، محمدباقر پور علی مال آباد و حسن ثابت حسینی دیگر اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی هستند.