تالار‌های طرقبه و شاندیز با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی شدند

نجمه سرباز/، سیدحسن حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه رستوران‌های طرقبه و شاندیز از روز گذشته بازگشایی شدند، اما این سالن‌ها در فضای مسقف مجاز به پذیرش مشتری به میزان ۵۰ درصد ظرفیت خود هستند، افزود: ثبت‌نام در سایت salamat.gov.ir و نصب کد رهگیری در محل واحد صنفی الزامی می‌باشد.


وی با بیان اینکه رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به تالار‌ها الزامی است، خاطرنشان کرد: شهروندان با خیال راحت می‌توانند مراسم عروسی، تولد و... را در این تالار‌ها برگزار کنند و از آن‌ها درخواست داریم تا برای حمایت از این اقشار، مراسم‌های خود را در این مکان‌ها برگزار کنند.


به گفته وی، شبکه بهداشت نیز بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت مستمر دارد و علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فراهم‌کردن مواد ضدعفونی برای مشتریان، محیط نیز دائم گندزدایی و ضدعفونی می‌شود تا پذیرایی از میهمانان در محیط کاملا بهداشتی و با اطمینان انجام شود.


فرماندار بینالود ادامه داد: در شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، ۷۰۰ مجموعه گردشگری از جمله تالار و باغ‌تالار، رستوران، چای‌خانه و قهوه‌خانه وجود دارد که سهم تالار‌ها ۱۲۰ واحد صنفی است.