حرکت جنجالی کاستا پس از گلزنی برای اتلتیکو + عکس

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، اتلتیکومادرید در چارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا، پس از وقفه‌ای که به خاطر شیوع کرونا در اسپانیا رخ داده‌بود، به مصاف اتلتیکوبیلبائو رفت و در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ رضایت داد.


دیگو کاستا، مهاجم برزیلی‌الاصل اتلتیکو در این دیدار موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را در دقیقه ۳۹ وارد دروازه سیمون کند تا شاگردان سیمئونه از شکست در نخستین بازی پساکرونایی فرار کنند‌.


نکته خاص این دیدار اما به شادی پس از گل کاستا برمی‌گردد. این بازیکن پس از گلزنی برای اتلتیکو لباس ویرجینیا تورسیا، بازیکن تیم زنان اتلتیکومادرید را که مدتی قبل، تومور مغزی خود را با تیغ جراحان از بدنش خارج کرده‌بود، بالای سر برد تا به او اعلام کند تمام اعضای باشگاه اتلتیکومادرید در کنار این بازیکن هستند.

 

حرکت جنجالی کاستا پس از گلزنی برای اتلتیکو + عکس

 

حالا ویرجینیا نیز در صفحه شخصی خود با انتشار این عکس از کاستا تشکر کرد. او نوشت: "ازت ممنونم، حرکت تو به من جسارت و جرات داد تا در این مسیر از هیچ چیز نترسم."

 

حرکت جنجالی کاستا پس از گلزنی برای اتلتیکو + عکس

 

اتلتیکومادرید گرچه در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد لیورپول مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند، اما در لالیگا روزگار خوشی ندارد و در پایان هفته بیست و هشتم، با ۱۱ پیروزی، ۱۳ تساوی و قبول ۴ شکست، با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ختافه، در رده ششم جدول قرار دارد.

 

شاگردان دیگو سیمئونه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دنبال سویای ۵۰ امتیازی هستند. آنها باید پنجشنبه به مصاف اوساسونا بروند.