مستمری بگیران نمونه سازمان تأمین اجتماعی انتخاب می‌شوند

 به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس بخش‌نامه صادره، تمام مستمری‌بگیران شامل بازنشسته، از کار افتاده کلی‏‏‏‏‏‏‏‏ و همسر بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی مشمول این بخش‌نامه هستند.


شاخص‌ها و فرم‌های فراخوان انتخاب بازنشسته از ۲۵ خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir منتشر شده است. متقاضیان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۹‏‏‏‏‏‏‏/۴‏‏‏‏‏‏‏/۹۹ فرصت دارند تقاضای خود را جهت شرکت در فراخوان به همراه تمام مدارک مربوط به شعب تأمین اجتماعی، مدیریت‌های درمان (مراکز درمانی زیر پوشش) و کانون‌های بازنشستگی ارائه کنند.


مانند سال‌های گذشته تعدادی از برترین‌های استانی با عنوان نمونه‌های کشوری در مراسم جشن کشوری معرفی می‌شوند. بدین ترتیب ۱۰ نفر از نمونه‌های مذکور در حوزه کارگران بازنشسته و ۵ نفر ازنمونه‌های حوزه همکاران بازنشسته سازمان در مجموع ۱۵ نفر با حضور مسئولان عالی رتبه سازمان در جشن کشوری تقدیر خواهند شد.


گفتنی است، برگزاری مراسم بازنشسته، از کار افتاده کلی‏‏‏‏‏‏‏‏ و همسر بازمانده نمونه سازمان تأمین اجتماعی همزمان با ۲۵ ذی الحجه (۲۵ مرداد) منوط به اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری نشست‌ها و مراسم است.



بیشتر بخوانید: واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از شنبه ۳۱ خرداد


منبع: روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی