مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:
تبدیل اختلاف‌نظرها به عقلانیت جمعی در خانه مطبوعات
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این دوره انتخابات خانه مطبوعات استان از نظر مشارکت و حضور سلایق مختلف در ثبت نام هیات مدیره، رشد خوبی داشته است.
دکتر جعفر مروارید در بازدید از ستاد انتخابات خانه مطبوعات ضمن تشکر از هیات مدیره سابق خانه مطبوعات و ستاد اجرایی انتخابات افزود: اقدامات خوبی در دوره گذشته صورت گرفته است که از تک تک اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات تشکر و قدردانی می‌کنیم.
او با اشاره به جایگاه رسانه‌ای استان و تاثیر گذاری در کشور گفت: مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده است، هر چند تهران از نظر کمی در صدر است، ولی تاثیر گذاری رسانه‌های این استان و کیفیت آن مثال زدنی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که این انتخابات صنفی است، بیان داشت: انتخابات صنفی است، اما صنفی که راه به سوی بلوغ اجتماعی و سیاسی می‌برد، اگر خانه مطبوعات نماینده نسبی روزنامه نگاران استان باشد، می‌توانیم به این نهاد مدنی کمک کنیم و پشت آن بایستیم و مطالبات به حق آن‌ها را از سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها پیگیری و محقق کنیم.

او با اشاره به اختلاف نظر‌ها و سلایق مختلف سیاسی گفت: در این دوره همه اختلاف سلایق و گروه‌های سیاسی در انتخابات شرکت کرده اند، خانه مطبوعات می‌تواند این اختلاف نظر و سلایق را به یک وحدت اجتماعی و عقلانیت جمعی تبدیل کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات خانه مطبوعات بیان داشت: میزان مشارکت در انتخاباتی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، شاخص مطلوبی است و نشان می‌دهد که اعضای این خانه نسبت به این تشکل صنفی حساسیت دارند و می‌توانند خانه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

در این بازدید افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارشی از روند برگزاری این انتخابات ارائه کرد.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور امروز ۲۷ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ با رقابت ۳۴ کاندیدا به صورت الکترونیکی برگزار شد.