نامه ۲۳۰ نماینده مجلس به رهبر انقلاب درباره جاسوسی از طریق جریان نفوذ

به گزارش شهرآرانیوز، متن کامل این نامه به‌شرح زیر است:

نامه ۲۳۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در حال افزایش امضا است، به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای.

سلام علیکم.

اهتمام و حساسیت حضرت‌عالی در زمینه الگو‌های توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی و ایرانی و عدالت انقلابی به‌عنوان ویژگی‌های لاینفک پیشرفت مطلوب تأکید کرده‌اید؛ در طرف مقابل، بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگو‌های توسعه وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود.

مشهدالرضا به‌عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون‌های چالش بین الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی و الگو‌های توسعه منهای هویت و عدالت بوده است.

اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین ۱۳۸۶ حضرت‌عالی خطاب به استاندار وقت می‌توانست در طول سیزده سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری نموده و مانع تاراج هویت معنوی پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود. شایان ذکر است همین جریان خسارت‌ساز مسائل زیست‌محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علی‌رغم هشدار‌ها و نهی صریح حضرت‌عالی مورد تهدید قرار داده است.

متأسفانه در ماه‌های اخیر هم‌افزایی غافلانه یا متعمدانه برخی عناصر، مراکز و ایستادگی در برابر مصوبه قانونی شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور نور امیدی را که برای اصلاح برخی کج‌رفتاری‌های دو دهه گذشته روشن شده است، تهدید می‌کند.

ایستادگی در برابر قانوندانان قانون‌شکن که به‌دنبال خم کردن قانون و افزایش اختیارات غیرقانونی خود و تداوم انفاذ الگو‌های بی‌هویت توسعه و صیانت از منافع عده‌ای قلیل به‌ضرر عامه مردم و نفی هویت تمدنی مشهد الرضا هستند با تصریح مجدد منویات نورانی حضرت‌عالی تحکیم خواهد شد.

ما نمایندگان مجلس یازدهم که اصلاح روند‌های غلط و تقویت مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی در سیاست‌گذاری و نظارت بر امور کشور را فلسفه وجودی این مجلس می‌دانیم، از حضرت‌عالی می‌خواهیم فرزندان خود را در پیگیری منویات و دغدغه‌هایتان در این امر و بازنگری در طرح بافت پیرامون حرم رضوی به‌منظور تقویت هویت اسلامی ایرانی پایتخت معنوی کشور و احقاق حقوق مجاوران و زائران ثامن‌الحجج و پیگیری تخلفات و جرم‌انگاری قانون‌گریزی‌های صورت‌گرفته راهنمایی و حمایت بفرمایید.
 
منبع: تسنیم