فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴

به گزارش شهرآرانیوز؛ با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، بیش از شش هزار پیام از بیست‌و‌نهم اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه در این سامانه ثبت شده است.

این در حالی است که تعداد ۶ هزار و ۷۲ پیام با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته شد که ۵۴ درصد از تماس‌ها آنی و ۴۶ درصد آنها جهت پیگیری ثبت و مورد بررسی قرار گرفت.

{$sepehr_key_115129}

لازم به ذکر است موضوعات آنی تماس گرفته شده به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، اطلاع رسانی و راهنمای زائر بود که ۱۰ درصد کل پیام‌های آنی نیز در خصوص درخواست اسکان زائران بوده است.

قابل ذکر است پرتکرارترین موضوعات پیگیری رفت و روب و نظافت، نظارت بر ساخت وسازها، جمع آوری زباله و سدمعبر اعلام شده است.

گفتنی است؛ بیشترین تماس شهروندان با سامانه مردمی ۱۳۷ مربوط به مناطق ۲، ۳ و ۹ و محله‌های طبرسی شمالی، هدایت، رسالت و سرافرازان بود.

{$sepehr_key_115104}