محدودیت‌های کرونایی در دانشگاه فردوسی مشهد | ماسک اجباری شد

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر عادل سپهر با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین گزارش‌ها از روند روبه‌رشد ابتلا به کرونا در مشهد و به‌علت حفظ سلامت و امنیت دانشجویان دانشگاه فردوسی، این مرکز آموزشی مقررات و محدودیت‌های ویژه‌ای را از فردا اعمال خواهد کرد.


وی ادامه داد: بر این اساس، استفاده از ماسک در تمام اماکن دانشگاهی برای دانشگاهیان و مراجعان محترم اجباری اعلام شد که این دستورالعمل هم‌اکنون اجرا می‌شود.


سپهر تصریح کرد: محدودیت‌های استفاده از اماکن ورزشی‌ای که براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بازگشایی شده بودند، محدودیت در استفاده از خدمات تریا و کافی‌شاپ‌های دانشکده‌ها، محدودیت در استفاده از سرانه‌های اوقات فراغت کارمندان و خانواده‌های ایشان و اعمال برخی محدودیت‌ها در برپایی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه از جمله تصمیمات جدید شورای سیاست‌گذاری سلامت و بهداشت این دانشگاه خواهد بود.


مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: تغییر در هر امتحان داخلی از جمله آزمون جامع دکترا یا مصاحبه پذیرفته‌شدگان کنکور دکترا منوط به تصمیمات شورای آموزشی دانشگاه است و دانشگاه در سایر موضوع‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست.