فاطمه مهاجرانی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سؤال اختصاصی خبرنگار شهرآرانیوز، درباره علت گرانی بلیتهای مسافربری گفت: اصولاً افزایش قیمت هر موضوع یا هر چیزی در زمانی که تقاضا برای آن زیاد باشد، کاملاً طبیعی است یعنی قابل پیشبینی است. به جهت اینکه بشود اوضاع را مدیریت کنیم، راه آهن صدور بلیت را به صورت پیشفروش شروع کرده و با خدمات اجباری برخورد میکند.
اینجا ببینید:
{$sepehr_key_122487}
او ادامه داد: وزارت راه عرضه متعادل حضوری و غیرحضوری را در دستورکار دارد، شفافسازی عرضه را که نظارتهای محسوس و نامحسوسی دارد و شماره تلفن ۵۱۴۹ با نام «صدای مسافر» را فعال کرده و در راستای تسهیلگری سرمایهگذاری، افزایش ظرفیت ایجابی در مسیرهای پرتردد مثل مشهد مقدس و ارتقای کیفیت خدماترسانی به مسافرین از جمله موضوعاتی است که در دستورکار دولت برای افزایش رضایتمندی مسافرین و زائران قرار دارد.