موج دوم کرونا در مشهد | حضور عضو علی البدل شورا در صحن علنی
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- محمدرضا حیدری در نود و هفتمین صحن علنی شورا با اعلام این خبر افزود: موج دوم کرونا در مشهد جاری شده از شهروندان درخواست داریم با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک در کاهش روند شیوع موثر باشند.

وی گفت: فعلا نمی‌توان در حوزه حمل و نقل عمومی محدودیت خدمات دهی ایجاد کرد و خوشبختانه۹۵ درصد شهروندان در اتوبوس و مترو ماسک دارند.
 
وی ادامه داد: هفته گذشته موفقیت بزرگی در حوزه اقتصادی داشتیم و ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط دو وسه قطار شهری منتشر شد.
۵۰ درصد این اوراق را از اصل و سود دولت می‌پردازد و ۵۰ درصد با شهرداری است.

وی گفت: امروز آقای صاحبی عضو علی البدل به عنوان جانشین آقای شهلا در صحن علنی حضور دارند.
 
وی افزود:امروز مصادف با روز مالیات است.متاسفانه کشورهمچنان از مشکل فرار تاریخی مالیاتی رنج می‌برد و این در حالی است که در مقابل اقشار دیگر مانند کارمندان و کارگران مالیات خود را می‌پردازند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، افزود:  روز ملی ادبیات کودکان را پیش رو داریم در این راستا در گذشته زمینی را به کانون پرورش فکری کودکان استان هبه کردیم و الان هم اعلام می‌‌داریم در پارک‌ها و بوستان‌ها می‌‌توانیم فضاهایی را به کانون برای فعالیت‌های حوزه کودکان اختصاص دهیم.
 
حیدری با بیان اینکه ۲۱ تیرماه مصادف با قیام خونین مسجد گوهرشاد است افزود: این قیام یکی از ارجاعات تاریخی ما در روند انقلاب ایران است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مسهد افزود: روز جهانی جمعیت را نیز پیش رو داریم. فعالان این عرصه با ابراز نگرانی اعلام کرده‌اند در سال ۱۴۳۰ ما جزو پیرترین کشورهای منطقه خواهیم بود و در سال ۱۴۸۰ جمعیت کشور به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.